Rosebud in MarketingTribune

Het vakblad MarketingTribune heeft exclusieve aandacht gegeven aan de tentoonstelling Rosebud. In een spread in het blad wordt een aantal kunstwerken uit de tentoonstelling uitgelicht en wordt de tentoonstelling nader toegelicht.

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en – managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.

Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Leuke aandacht voor De Vishal in een hele andere doelgroep!

 

29 mei 2021

De Vishal vanaf 9 juni weer open!

Na zes maanden gesloten te zijn geweest, openen we binnenkort eindelijk weer onze deuren voor publiek! Vanaf woensdag 9 juni ben je weer van harte welkom; de tentoonstelling Constructing Worlds staat al helemaal klaar om bewonderd te worden: Kunstenaars construeren hun eigen wereld. Als toeschouwer kun je daar tijdelijk in verblijven, waarna er ook iets […]
25 mei 2021

In Memoriam: Teus van den Berg-Been (1926-2021)

Op 14 mei jl. is Teus van den Berg-Been op 95-jarige leeftijd overleden. Teus Been studeerde aan de kunstacademie in Rotterdam (1946-1950) en trouwde met medestudent en graficus Frans van den Berg (o.a. docent van Marinus Fuit). Teus werd al op 29-jarige leeftijd weduwe en verhuisde na verloop van tijd van Amsterdam naar Haarlem. Teus woonde en werkte aan het […]
10 mei 2021

Binnenkort: De Vishal, the movie…

Dat de Vishal een gebouw is met een verhaal, wist je misschien al. Dat hele verhaal wordt nu verteld in een film over de geschiedenis van de Vishal. We laten je alvast een sneak preview zien. Binnenkort in zijn geheel te zien op de website van De Vishal.