Rosebud in MarketingTribune

Het vakblad MarketingTribune heeft exclusieve aandacht gegeven aan de tentoonstelling Rosebud. In een spread in het blad wordt een aantal kunstwerken uit de tentoonstelling uitgelicht en wordt de tentoonstelling nader toegelicht.

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en – managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs.

Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Leuke aandacht voor De Vishal in een hele andere doelgroep!

 

2 maart 2021

Maria Vashchuk bij Galerie Kruis-weg68

Van 6 maart tot 10 april is het werk van Maria Vashchuk te zien bij Galerie Kruis-Weg68 aan de Kruisweg 68. De Woonkamer Van november 2020 tot en met januari 2021 werkte Maria in Duitsland, waar ze een kunstresidentie deed in het LIA-programma (Spinnerei, Leipzig). In deze periode tekende en schilderde ze het atelier waar […]
20 februari 2021

Renée Borgonjen in de Haarlemse Stadsglossy

De nieuwe editie van de Haarlemse Stadsglossy is verschenen. In dit nummer komt Renée Borgonjen, sinds 1 januari artistiek coördinator van De Vishal, aan het woord over haar nieuwe uitdaging en ambities. Je leest het interview hier:
17 februari 2021

VIS~LOG #2

In de Vishal vinden we het belangrijk dat de grens tussen binnen en buiten fluïde is. Er is nauwelijks sprake van een drempel. Je loopt zo naar binnen vanaf de Grote Markt en je hoeft ook geen toegang te betalen. Daarom voelt het misschien wel extra navrant dat alles nu op slot is. Maar natuurlijk […]